July 28, 2014

Rumeenias

Tervist!!!

Eile yletasin Ungari - Rumeenia piiri ning sisenesin Rumeeniasse.

2rkasin t2na Edina ja Tema elukaaslase kodus 200 000 elanikuga Oradea linna 6 korruse korteris.
Neljandat p2eva on minuga koos yks emane koerakutsikas, kes Hungaris peale Debrecen'i linna yhelt p6llult mulle j2rgnes.
Yks k6ige ilusam koer, keda olen eales kohanud!!!
Kuldse karvaga, otsaees on valge laiguke, kael valge ja valge k6ht, k2pad ning sada alt on ka valged. Olen teda mitmele inimesele pakkunud, siiani pole keegi soovinud. Kuid ta 6pib niiiiiiiiii kiiresti ja eile jalutasime koos temaga juba suure maantee22res, leidsin tee22rest pika 2,5 meetrise tugeva kerge n66ri ning yhe paela, millest talle kaelarihma valmistasin. Panin talle nimeks H
äpi.
Ungari - Rumeenia piiripunktis eile peale seda kui piirivalvurid uurisid mu passi ja ID-kaarti, kysisid nad koera passi. Vastasin, et sellel koeral ei ole passi. Siis nad arutasid midagi omavahel ja viipasid k2ega sellise noo olgu, mine edasi liigutuse...nii saingi Häpiga koos yle piiri, kuigi uskusin, et ta j22b sinna piirile minust maha.

Eelnevalt Debrecen'is (suuruselt Ungari teine linn 204 300 elanikuga) 66bisin 2 66d.
Kylastasin isegi kontserti Muusika konservartooriumis, viimane Mozart oli v2ga hea...toredate inimestega olin koos, ilus, ait2h!!!


Varsti fotosid jn...praegu pean liikuma edasi koos
koerakese Häpiga siit Oradea linnast Rumeeniast . . .
Kas ma olen siia t6esti jalutanud Tallinnast 71 p2evaga???

Ja uued jalan6ud on mul alates Debrecenist. V2ga kergekaalulised veekindlald matkasaapad, EI H66RU!!!

Olgem lihtsad ja head!

Meigo

1 comment: