July 17, 2014

3. hommik SLOVAKKIAS

Kui ma räägiksin inimeste ja
inglite keeli,
aga mul ei oleks armastust,
siis ma oleksin kumisev vasknõu
     või kõlisev kuljus.
Ja kui mul oleks prohvetianne
ja ma teaksin kõiki saladusi
ja ma tunneksin kõike
ja mul oleks kogu usk,
nii et ma võiksin mägesid teisale
     tõsta,
aga mul ei oleks armastust,
siis poleks minust ühtigi.
Ja kui ma kõik oma vara ära
     jagaksin
ja ma oma ihu annaksin
     põletada,
aga mul ei oleks armastust,
siis ma ei saavutaks midagi.

PAULUSE ESIMENE KIRI KORINTLASTELE 13:1-3

Tervist Slovakkiast ! ! !

Kirjutan Sulle 40 255 elanikuga Michalovce linnast,
mis on nime saanud peaingel Miikaeli järgi.
4. päev, 3. hommik Slovakkias.
Poola - Slovakkia piiri ületasin esmaspäeval 14. juulil kell 11:45 mööda kõrvalisemat mägi-, jalgrattateed.
Viimase öö Poolas magasin ühe mahajäetud maja koridoris papitüki ning telgikilede peal magamiskotis.
Enne Slovakkia piiri "eskortis" mind 
väga aeglases liikumises mees valge hobusega


Vaade Slovakkiale riigipiiril

Edasi vaatamiseks - lugemiseks kliki
Alumist Loe edasi . . .


Enne Riiat olid need veel uued tennised ?!

Medzilaborce linnas ühe maja seinal

Basiliani kloosti varemed

Varemete kõrval olev kaev

Pumpasin seal
minuga kaasas olevasse 1,5 liitrisesse pudelisse vett.

Hiljem lugesin, et 14. sajandil juhtus seal väidetavalt ime. 
Üks pime mees pärast palvetamist Kõigepühama Jumalaema ehk Neitsi Maarja poole pesi selle kaevu veega oma silmi ning muutus nägijaks. Siis pesin ka selle kaevu veega oma nähtavaid ja nähtamatuid silmi lootes ka muutuda natukenegi rohkem nägijaks...

Telgivallutus - ruur limane kleepuv "volask"
Õhtune Päike läbi telgiriide

Esimene hommik Slovakkias pärast jões pesemist.
15. juuli kell 07:55

8 ploomi.
Teeääres olid 4 mustlast. 3 poissi ja üks mees.
Nad küsisid, et kust ma tulen ja kuhu lähen.
Vastasin, et tulen Polska'st, lähen Hungary.
Siis üks kolmest poistest pani käe tasku, võttis sealt välja ühe ploomi ja andis selle mulle,
ise väga rahul minu poole intensiivse austusega julgustavalt noogutades,
justkui oleks andnud mulle oma suure varanduse (mida ta ka tegi).
Tema eeskujul tegi sama ka teine poiss, ulatades mulle taskust ühe ploomi.
Selle peale muutus esimene poiss rahutuks, võttis taskust veel 3 ploomi ja surus mulle pihku.
Tema eeskujul võttis taskust 3 ploomi ka teine poiss.
Nii oli mul äkki minu kahel avatud peol 8 ploomi.
Seisin seal ega osanud kuidagi liigutada, ega kuhugi vaadata.
Märgates minu "kivistunud" kohmetust, esimene poiss näitas oma käega,
et ploomi suhu paneksin.
Hiljem nad jalutasid minuga koos järgmise väikese külani,
mis oli peateelt natuke kõrval ja ainult mustlaste küla keset metsa.
Õnneks mind ja minuga kaasas olevat karavani ei röövitud ! ! !
Esimene poiss palus, et ma teeksin temast foto koos tema seljataga oleva kodukülaga.


Peateelt kõrval olev mustlasküla

Päikesesüsteemi kaardid ühes linna kooli ees stendil








Brekovi linnapiir ja taga mäe tipus olevad varemed


Ootamatu paduvihm enne Michalovce linna sisenemist

Taksoga

Mees magas





















































40 255 elanikuga Michalovce linna üks peatänav





Michalovce linnaväljak























Rohkem fotosid 13. - 16. juulist

https://plus.google.com/photos/118204142593751055377/albums/6036744573228133377

Ja uuemad audiomulinad 

http://yourlisten.com/meigo/



Minuga kaasas oleva Euroopa kaardi kaaned.
Autor minu kallis õeke Kadi Märk

. . .




aga mul ei oleks armastust,
siis ma ei saavutaks midagi.

No comments:

Post a Comment