July 24, 2014

Öiseid mõtteid suuruselt teisest Ungari linnast Debrecen'ist

Ameerika astrofüüsik Neil deGrasse Tyson (sünd 1958) on öelnud : "Meie keha aatomid on pärit tähtedest, mis tootsid need oma tuumas ja plahvatasid need rikastatud koostisosad laiali meie galaktikasse miljardeid aastaid tagasi. Sellel põhjusel me oleme bioloogiliselt ühendatud kõikide elusolendidega maailmas. Me oleme keemiliselt ühenduses kõikide Maal olevate molekulidega. Ja me oleme aatomitasandil ühendatud kõikide aatomitega universumis. Me oleme mitte kujundlikult, vaid sõna otseses mõttes tähetolm."

"Taevas ja Maal on rohkem asju Horatio, kui on unistatud sinu filosoofias." - William Shakespeare (1564 - 1616)

"Elu ei ole probleem lahendamiseks, vaid reaalsus kogemiseks." 
Søren Kierkegaard (1813 - 1855) 

"Sa oled avastaja ja sa esindad meie liiki..." - Terence Mckenna (1946 - 2000)


"Meie elud ei ole meie enda omad. Me oleme teistega seotud minevikus ja olevikus ja läbi iga kuritoe ja iga heatoe me sünnitame oma tulevikku." - "Pilveatlas" 
David Mitchell (sünd 1969)

"Kung Fu elab kõiges mida me teeme! See elab selles, kuidas me paneme selga oma jaki, selles, kuidas me võtame oma jaki seljast! See elab selles, kuidas me kohtleme inimesi. Kõik on Kung Fu." - Filmist The Karate Kid (2010)

"
Viimsel kohtupäeval ei küsita mult, kui edukas ma olin oma askeetlikes püüdlustes või kui palju kummardusi ma tegin palvetes. Minult küsitakse, kas ma olen toitnud näljaseid, katnud paljaid, külastanud haigeid ja vangisviibijaid - ainult seda küsitakse. Kuidas ma ka ei püüaks, ei suuda ma öelda midagi suuremat, kui need kaks sõna, "Armastage üksteist" - neid peab ainult täitma lõpuni ilma eranditeta. Siis on kõik õigustatud ja elu on täis valgust, muidu on ta ainult üks vastikus ja koorem." - Ema Maria Pariisist (1891 - 1945

"
Ära vaata suurte asjade jaoks, lihtsalt tee väikeseid asju koos suure armastusega...Palve on kõikides asjades, kõikides liigutustes." - Ema Teresa (1910 - 1997)

No comments:

Post a Comment