September 1, 2014

1. september

Alanud on 1. september.

Peale viimast sissekannet Serbias Niš linnas olen jalutanud natukene üle 220 km, sisenenud 27. augusti õhtul jalgsi
Bulgaaria ja eile õhtuks jõudnud Dupnitsa (Dupnica) linna.
Dupnitsa linnas elab üle 38 900 elaniku
ning linn asub kagu-Euroopa, Balkani suurima mäeaheliku Rila kõrval, mille kõrgeim tipp on Musala - 2925 m.


Esimene mõte eile õhtul, kui Rila mäeahelik mulle eemalt paistma hakkas - need on küll kõige kõrgemad mäed, mida sellel jalgsirännakul näinud olen.
Mingit suuremat mägironimist mul Balkani hiiglastele siiski plaanis ei ole. Juba piisavalt saanud jalutada üles alla üles alla üles üles üles alla üles alla üles üles jne...millesse põimunud on olnud kurvid parem parem vasak parem vasak vasak vasak parem jne...

Praegu pikemalt ei kirjuta, alustan asjade pakkimist ja jalutamist Blagoevrgad linna suunas.

Olen Bulgaaria - Kreeka piirist vaid 120 km kaugusel?!


Ma soovin Sulle õnnelikku, edukat,
mitmekülgsete positiivsete arengutega tasakaalukat uut kooliaastat - hooaega ! ! !
Jagugu Sul, meil ikka oskust alati valida
uhkuse asemel lahkus 
ning ahnuse asemel tänulikkus!

„ … sellel, mida me teistele tõestama peame, on vähe väärtust, ükskõik kellele seda siin tõestada ei tuleks. Väärtuslik on see, mida me ise endale tõestada saame.“ - G. Aarma (1916 - 2001)

2 comments: