June 5, 2014

Pasvalys - Leedu




Tervist!

Olen nyyd vahepeal
 sisenenud Leedu Vabariiki. 

Teadvustan endale selgelt, et minu jalgsi r2nnak on veel alles p2ris alguses, praegu v6ib kirjutada, et hea sissejuhatav soojendus on sooritud!

Istun Pasvalys-e linna raamatukogus - Rigast 115 km kaugusel Kaunase suunas. 

Kymmekond km tagasi Riia poole asub Rauboniu park, kus minizoo, restoran ja muuseum. 
Kohtusin t2na seal SK AUGUR noormeeskonnaga, kes on teel Austria laup2eval toimuvale m2ngule. Palusin neilt yhisfoto j22dvustamist. Treener kinkis mulle ka toreda pastaka.
Andku nad siis laup2val endast parim igal m2ngusekundil!!!

* * *

Lisaks on mitu hommikut ja l6unat mind n6 kummitanud yks muusikapala, mille autoriks minu ylihea s6ber Indrek Tammoja ja kooslus Rändaja 
loo nimeks Hommikuti


Hommikuti hommikuti olen ysna v2ike
2rkan p2iksepoolses toas ma piilun teki alt
vaatan kuidas vaatan kuidas teevad ummisk2ike 
inimesed kes on eksinud hommikuses hoos

Hommikuti hommikuti Sinu k2es on vaikus
maalid sellest v2rvilisi armsaid 6hulaike
...

* * *

Püha piiskop Johannes Kuldsuu on öelnud:
"Kõik voorused on ussitanud, peale raskuste tänuga talumise vooruse".

Mina soovin ka raskusi ja ebamugavusi
t2nulikkuse ja armastusega taluda ! ! !


Aitäh !

M.M.

No comments:

Post a Comment