June 20, 2014

Euroopa geograafiline keskpunkt

Nonii . . .

Olen nyyd j6udnud v2ikesesse Poola asulasse nimega Korycin
,
kus Wikipedia andmetel elas 2006. aastal 530 inimest.
Istun praegu raamatukogus, 6ues l6ppes just v2ga tihe vihmasadu, pilved hargnemas...

Paar tundi tagasi jalutades, m6telsin, et p6ikan korra ikka l2bi v2ikesest Korycin asulast.  
Toredal keskv2ljakul seisab "Maasika printsess"Tuvastasin raamatukogu koos internetipuntiga, siis kysiti minult, et kust ma tulen, kuhu l2hen ja mismoodi.
Vastasin, et tulen Eestist, et olen 34 p2eva ainult jalutamas Tallinnast, l2binud nyydseks jalgsi 856 km.
Siis toodi mulle teed ja kypsiseid siia arvutilaua k6rvale, ning kysiti, kus ma 66bin, ytlesin, et mul on telk ning jalutan t2na natuke veel ja 66bin kusagil metsas.
Ning et homme 6htuks on mul plaanis j6uda 38 km kaugusele Bialystok'i linna.

Siis siin linnavalitsuses t66tavad neiud yltlesid, et kui ma soovin, v6in ka siia linna j22da, kuna neil on "minusugustele" turistidele speatsiaalne ruum ning et vihma ju ka nagunii sajab...
Peatselt leitigi selle "spetsiaalse ruumi" v6tmed, mis asub siit raamatukogust ja linnavalitsuse hoonest kohe yle selle toreda v2ljaku, kus seisab Maasika printsess.
Kollast v2rvi maja, kus minu kasutada anti suur ruum, koos vannitoa ja k66giga - anti mulle v6tmekimp, millest vaja kasutada kahte v6tit, igaksjuhuks telefoninumber, kysiti, millal ma soovin lahkuda, vastasin, et homme hommikul kella 9 ajal.
Siis yks kahest r66msameelsest neiust vastas, et Ta tuleb siis kella yheksaks ning v6tab minult v6tme ja jalutasime kolmekesi taas l2bi v2ikese pargi tagasi linnavalitsuse hoonesse, ning nyyd kirjutan Teile taas siin raamatukogus olles neid ridu, ning minuga koos loeb ja sordib siin suures ruumis yks raamatukogu t66taja mingeid pabereid...

Seega t2na lyhem p2ev, saan natuke rohkem puhata, pesta ning systematiseerida fotosid ja audioblogi lindistusi,
mida Teile vaatamiseks ja kuulamiseks l2hip2evil kindlasti ka internetti laen ! ! !

Eile l2bisin veel v2ikest linna nimega Suchowola, mis v2idetavalt on Euroopa geograafiline keskpunkt - the Center of Europe.Seal jalgsi yhest kirikust m66duses toimusid pulmad,
inimesed olid ilusasti riides, yks mees pyhkis harjaga kokku kirikupeaukse ees trepil olevad roosi6isi ning kiriku seintele olid kinnitatud k6larid, l2bi mille tuli muusikat.

Euroopa keskel asuva Suchowola asula keskel pargis on suur kaar koos ristiga.

* * *
Veel l2bisin eile v2ikest linnakest nimega Sztabin. Selle linna l2bimine oli m2rkimisv22rne, seet6ttu sellest ka kirjutan. Nimelt olles juba jalutanud m6nda aega selles linnakesest, avastan ennast kysimas, et kus on k6ik inimesed. T2navatel ei paistnud yhtegi inimest. Siis n2en eemalt suurt poodi, mille uksed mingil p6hjusel olid lukus. Ka j2rgmise toidupoe uksed olid lukus, ja inimesi ei paista ? ? ? Olin siiski liiga v2sinud selleks, et lubada oma ajul hakata genereerima erinevaid stenaariumeid, et miks m6lema suure poe uksed on lukus ja miks inimesed oleks justkui evakueerunud.

Ja siis 2kki avanesid selle linnakese keskel oleva suure kiriku uksed...ning j2llegi v2ga ilusasti riietatud inimesed jalutavad mulle vastu - niimoodi et yle 100 inimese, m6lemal pool teed jalutavad mulle 2kki vastu, mina olen ainuke inimene, kes l6una poole jalutas oma suure koti, higiste riiete, tyhjade suure koti kylge kinnitatud veepudelite ja pea 40 p2evase habemega - ning siis 2kki jalutavad nad k6ik mulle vastu, yle 100 ylikenasti riietatud inimese seal Sztabin'i linnakeses.

Ma ytlen Teile, v6i 6igemini kirjutan, see oli nii syrrealistik veerand-tunnike, justkui oleksin mingitele filmiv6tele sattunud. Just seet6ttu, et k6ik inimesed oli nii ilusasti riides, mitmed noored poisid yleni valges ryys, jalutades millelgi2rast k6ik yhes suunas p6hja poole m6lemal pool k6nniteel kui yks jne . . .
- ja siis 2kki mina sellises kontekstis???

Kuid see Sztabin'i kirik on t6esti imetlusv22rne...


* * *


Ja nyyd 6ues vihmasadu j2tkub, l2hengi nyyd puhkama oma ootamatult tekkinud 66bimispaika - pesen ja siis sordin Teile vaatamiseks ja kuulamiseks fotosid ja audiolindistusi.


* * *
Ahjaaaaaaaa veel ! ! !

L22nemaal Lihula vallas asuv Uusauna talu,
kus ma yle nelja aasta olen elanud, on leidnud omale imelised elanikud ! ! !


Rolf ja Merli, ait2h Teile, et olete v6tnud talu eest hoolitsemine enda vaevaks ja r66muks ning seda koos sellise siira t2nulikkuse ja 6nnelikkusega ! ! !

V6ite j2lgida Merli ja Rolf'i olemisi, tegemisi ja muud blogist
"Õnn ei ole eesmärk vaid elustiil"
http://voolueiole.blogspot.com/

* * * * * * * * * * * *
Olgu Teiega Universaalne ühtsus ning rahu !

Meigo
Euroopa geograafilise keskpaiga l2hedalt

No comments:

Post a Comment