May 23, 2014

Pärnu

Tervitused Pärnu Keskraamatukogust!!!

Olen nüüd jõudnud Pärnu, jalutanud terve tee Lihulast koos suure matkakotiga.
Toredaid lahkeid inimesi kohtasin! Vau!!!
Eile õhtul tegin väikese kõrvalpõike ja olin Valgerannas.
Käisin meres ujumas - ööbisin telgis.

Edasi hakkan kohe varsti jalutama Häädemeeste - Riia poole.
Paar ööd lahked inimesed CouchSurfing.org abiga mind ka majutavad, mõne öö olen telgis.

Olen palju jäädvustanud oma rännakut nii diktofoni kui kaamera abiga, kuid praegu tekkis helifailide üleslaadimisel mingi error. Seega peate natuke ootama.

Kuid mõned pildid 11 ja 12 mai üle 90 km jalutusest Tallinna piiri äärest Laagri bussipeatusest Kloostri bussipeatusse
https://plus.google.com/photos/118204142593751055377/albums/6016599746374909137

Ma ei hakka veel kirjutama suuri sõnu,
et mul on suur plaan reisida ümber meie planeedi - maakera.

Igasugune Teiepoolne lahkus on väga oodatud!
Nii positiivselt toetavad soovid,
kui rahaline annetus!
1 euro on minujaoks suur summa. 2 eurot väga suur.
MÄRK MEIGO Arvelduskonto
EE281010010151632019


Seesama maa toetab ning toidab meid kõiki
seesama Päike valgustab ja soojendab meid kõiki
neidsamu tähti, sedasama kuud
on inimkond vaadanud juba miljoneid, miljoneid
jah miljoneid aastaid


Need samad ookeanid
need samad mäed
seesama linnulaul

need samad vajadused, soovid
tunnetused, küsimused, vastused

Seesama müra ja vaikus

mitmus ja ühtsus
sama rahutus ning rahu

sama ahnus ja lahkus
sama armastus ja viha

Sama uhkus, sama tänulikkus

No comments:

Post a Comment