May 30, 2014

Garciems - Läti

Tervist Kallid Sõbrad!!!
Päikeseloojang Eesti piiri lähedal Lemme's 25.mai

Annan Teile teada, et olen nüüd jõudnud oma jalutamisega Lätimaale!

11 päeva olen jalutanud ja ainult jalutanud iga päev Lihula vallast Eestimaalt ning nüüd olen Riga (Riia) kesklinnast vaid paarikümne kilomeetri kaugusel Garciems'i asulas.

Anete emaga 27.mai hommikul - esimene lahke majutaja Lätis Salacgriva lähedal
Tallinna piiri äärest Laagri bussipeatusest 11.mail alustatud jalutusega kokku olen seega jalutanud täpselt 13 päeva ja 335 km.
Seega siiani keskmiselt 25,7 km päevas.
Ja see on ju alles algus!!!

Kuid praegu olen ühes imearmas kodus, kus mind ootas ülilahke perekond ja 70 kraadine saun koos värske kasevihaga ning rikkalik õhtusöök. 


Imeline, lihtsalt imeline!
Olen üleni Tänulikkus!

Laadisin Teile kuulamiseks ja allalaadimiseks mõned audioblogi lindistused, mida olen igapäevaselt lindistanud alates neljandast jalutamise päevast.
http://yourlisten.com/meigo

Lisaks kogu minu perele on mind rahaliselt toetanud ka 2 esimest lahket annetajat - Kristiina Koppel ja Ann Sinirand.
Ann'i ja Kristiina lahkus tulgu neile bumerang'ina tagasi!!!


Häädemeeste lähedal asuvas Timmkanal'is
* * *
Oeh...see saun mõjus küll eriti hästi kogu kehale ja muule!
Ja juba homme jalgsi Riga (Riia)!!!

Mõned fotod 20. - 25. mai jalutamisest
Lihula vallast Eesti - Läti piiri lähedale Lemme'le

https://plus.google.com/photos/118204142593751055377/albums/6019452738758675969

Olge õnnelikud ja õnnistatud!

Teie jalgsi rändur
Meigo Märk





No comments:

Post a Comment