November 1, 2013

Mind & Life - Meel & Elu

Täna lõppes Mind & Life XXVII
( Meel & Elu XXVII ) konverents.
Jälgisin otseülekandes kogu viiepäevast konverentsi - kokku 22 tundi.
Selleks ärkasin viiel järjestikusel hommikul kell 03:15 !?

Ja kuigi iga hommikuga muutus ärkamine märgatavalt kergemaks, ei saa ma Teile veel lubada, et edaspidigi 4 tundi enne Päikesetõusu ärkan.
Kuigi pean tõdema, et distsipliiniga olen küll pikaajalisemas perspektiivis kasulikumate sõprus-sidemete loomise protsessis.


Lisaks kirjutasin täna siiamani ühe kõige olulisema allkirjastatud dokumendi.
Pealkirjaga "Minu elu eesmärgid, sihid, väärtused."  
Kui Te ei ole veel sellist dokumenti loonud, siis kindlasti soovitan!


Pidades meeles ning tunnetates seda,
et meie kõigi aeg siis planeedil on piiratud, siis
Millistele väärtusele Te sooviksite oma ülejäänud elu jooksul toetuda? Milliseid nö printsiipe praktiseerida?
Milline võiks olla Teie ideaalne tervis? Nii füüsiline, mentaalne kui vaime?
Millised Teie suhted lähedastega? Perekonna, sõprade, tuttavate, inimkonna, teiste olendite, looduse, universumiga?
Mida sooviksite kindlasti kogeda? Õppida? Luua? Kuidas olla?
Jnejne...

*************************************************

              
              Ära küsi!

     Ära küsi, kus ma käisin ;
Ära päri, kust ma tulen ;
Käik ei olnud oma käia ;
Tulek polnud oma tulla ;
Takistusi oli tuhat ,
Sada tõket sammudelle ;
Vanker alla vari raske ;
Hobu ette "hoia ennast" ,
Ise pääl sa oma koorem.

                      4.VI. 1916
                      Ernst Enno


No comments:

Post a Comment